VAM A/S: Projektassistent med styr på CAD/GIS

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Projektassistent med styr på CAD/GIS

VAM A/S søger en selvstændig og struktureret Projektassistent gerne med erfaring inden for projektassistance på anlægstekniske projekter. Har du styr på CAD/GIS, og trives du i en hverdag med alsidige arbejdsopgaver, er vi måske et godt match.

”Det er spændende at være Projektassistent i VAM, fordi ugen byder på mange forskellige opgaver, hvor jeg også har udviklet mig fagligt. Vi har et velfungerende team, hvor vi i en tempofyldt hverdag også kan have det sjovt.” Anne Britt, Projektassistent i VAM

Jobbet

Vi tilbyder en fuldtidsstilling på 37 timer på vores hovedkontor i Vester Alling. Her bliver du en del af vores projektassistent-team med 4 assistenter, der er fælles om at skabe højt humør og god energi i en tempofyldt hverdag. Den daglige ledelse, koordinering og prioritering af opgaver varetages af vores teamleder som også har drifts- og udviklingsopgaver. Det giver en god struktur, og sikre, at teamet kan fordele opgaverne imellem sig.

Dine opgaver består blandt andet i at understøtte vores formænd og projektledere med dokumentation, yde support på vores digitale platforme og sørge for GPS-afsætning / indmåling. Du kommer til at udarbejde projekttegninger og maskinstyringsfiler til vores gravemaskiner, som er udstyret med 3D-GPS. Derfor er det afgørende, at du er fortrolig med at bruge CAD/GIS. Vi sørger naturligvis for et grundigt introforløb for at give dig den bedste start.

Opgaver og ansvar

  • Projektdokumentation og As-built tegninger i bl.a. CAD/GIS
  • GPS-afsætning og indmåling (Leica/Trimble).
  • GPS-data til maskinstyring – Leica iCON office/TBC Trimble business center.
  • Volumenberegning og mængdeudtag.
  • Fotoregistrering før vi graver.
  • Kvalitetssikring med Inspectly.
  • Projektstyring og dokumentation med Orbit projektstyring.
  • Myndighedskontakt fx afspærringsplaner, gravetilladelser, LER, jordflytning m.m.

Hvem er du?

  • Har erfaring fra tilsvarende stilling eller måske nyuddannet.
  • Har en relevant uddannelse som fx teknisk designer/assistent.
  • Er god til at kommunikere og samarbejde med både ledere, kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Arbejder engageret, selvstændigt og struktureret.
  • Kan bevare overblikket og prioritere dine opgaver.
  • Er mødestabil, fleksibel og indstillet på varierende arbejdsopgaver.

Hvorfor arbejde for VAM?

Du får et job i en spændende digital virksomhed med mange fagligt dygtige kollegaer og ledere, som samarbejder i en er uformel tone. Vi lytter og byder dine inputs og idéer velkommen, så vi i fællesskab løser hverdagens udfordringer og finder den bedste løsning til kunden.

Som medarbejder hos VAM tilbyder vi personlig og faglig udvikling, løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst, overskudsdeling, pensionsordning, sundhedsforsikring og en række personalegoder, som fx deltagelse i sociale arrangementer.

Vil du med på holdet?

Kan du se dig selv hos VAM, så skriv kortfattet om dig selv og upload dit CV via vores hjemmeside. Vi indkalder løbende til samtaler.

Opstart så hurtigt det kan lade sig gøre, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Yderligere oplysninger
Kontakt: Camilla Sørensen, Leder for projektassistenter, cms@vam.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Norddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

VAM A/S, Limevej 5, 8963 Auning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://vamas.hr-on.com/show-job/161444?linkref=132541&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900978

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet